piątek, 31 stycznia 2014

Liebster Blog Award

No cóż, wróciłam do domu, zasiadłam przed laptopem, a tu taka niespodzianka, - nominacja, a właściwie nominacje, dokładnie w ilości pięciu, od Ninde, Blanki, Any, VampireSoul oraz † Lady Dark † do Liebster Blog Award :D
Bardzo dziękuję :D




Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w wyrazie uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz jedenaście blogów, informując ich o tym i zadajesz im 11 pytań.

Po pierwsze: nie jestem w stanie nominować aż jedenastu blogów, bo nawet tylu nie czytam aktywnie... Wybiorę te, które zostawiły największy ślad w mojej pamięci lub których autorów szanuję za ich pracę, ogromny wysiłek, talent i to, że piszą, sprawiając mi przy czytaniu wiele radości.
Pam pa ra ram, a oto i one:


1. http://fight-for-revival.blogspot.com/
2. http://virgin-whore-ellie.blogspot.com/
3. http://1203-miles.blogspot.com/
4. http://thisissempiternal-bmth.blogspot.com/
5. http://road-to-linkoln-park.blogspot.com/
6. http://bennodaforeverinourhearts.blogspot.nl/

Po drugie: moje pytania.
1. Jak długo trwa Twoja przygoda z pisaniem?
2. Czy był jakiś przełomowy moment w Twoim życiu, kiedy pragnęłaś/pragnąłeś przestać pisać? Jeśli tak ( i o ile chcesz się tym podzielić, powiedz, kiedy i dlaczego)
3. Z czym jesteś związany/związana emocjonalnie w największym stopniu?
4. Ulubiony cytat, dlaczego ten, a nie inny?
5. Co sprawia ci przyjemność w życiu?
6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
7. Czy towarzyszy Ci jakiś nawyk, bez którego nie wyobrażasz sobie normalnego życia?
8. Co jest dla Ciebie szczególnym wysiłkiem?
9. Kim pragniesz być w przyszłości? (to niekoniecznie musi być konkretny zawód, chodzi mi raczej o to, jakim człowiekiem pragniesz być)
10. Czy wierzysz w ideały?
11. Jest wielu ludzi, którzy przewijają się przez nasze życie, gorszych, lepszych, mniej lub bardziej inspirujących... Czy masz swój autorytet, kogoś, za kim chcesz podążać i dlaczego akurat jest to ta osoba?

Po trzecie: odpowiedzi na pytania innych blogerów :D

Ana

1. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
Czerpię ją z otaczającego mnie świata, książek, które czytam, tego, co robię, różnych prywatnych doświadczeń, ale też dzięki przyjaciołom, oraz najlepszej w świecie siostrze, która wspiera mnie w mojej działalności artystycznej.
2. Miałaś/miałeś inne blogi? Jeśli tak, to czego dotyczyły?
Tak, miałam w swojej historii dwa blogi, oba były czymś na kształt pamiętnika. Jeden z nich działa w dalszym ciągu, jednak nie mam czasu na to, by go uzupełniać i regularnie na niego zerkać.
3. Kim chciałabyś/chciałbyś zostać w przyszłości?
Moim marzeniem jest zostać fizjoterapeutką.
4. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę, ponieważ chciałam, by moja twórczość ujrzała światło dzienne i została oceniona przez tych, których blogi czytałam sama przez długi czas :)
5. Masz prawdziwego przyjaciela?
Oczywiście, że tak - powiedziałabym, że raczej przyjaciółkę - najlepszą osobę chodzącą po Ziemi, jaką znam :) Poza tym, moją prawdziwą przyjaciółką jest również mama.
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
I tu pojawia się problem: nie mam wyłącznie jednej. Przy takim bogactwie gatunków, jakimi się interesuję, wybrać jedną to zadanie iście niemożliwe, wszystko zależy też od mojego humoru, pogody...
7. Co Cię najbardziej denerwuje?
We wściekłość wprowadza mnie to, kiedy ktoś oszukuje mnie lub zataja prawdę. Choćby była najgorsza, zawsze chcę wiedzieć, jaka jest.
8. Co w sobie lubisz najbardziej?
Panią Wenę :) Bez niej nawet bym nie pisała.
9. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?
Czasami się zdarzy, że pojadę na basen, ale ostatnio mam mało czasu :/ Bywa.
10. Czego nie lubisz w ludziach?
Nie znoszę w ludziach tego, że w wielu wypadkach nie umieją akceptować różnych odmienności innych.
11. Czego się boisz najbardziej?
W tej chwili? Matury z matmy.

Blanca
1. Czym jest dla ciebie pisanie?
Sposobem na przedstawienie tego, co kocham najbardziej :)
2. Jaki artysta inspiruje cię najbardziej?
Jest takich wielu... Nie mogę wybrać jednego.
3. Muzyka, która pomaga ci tworzyć (3 utwory).
Podobnie jak w odpowiedzi dla Any, nie jestem w stanie podać pojedynczych utworów, które mi pomagają. To może być cokolwiek, zależy od nastroju, sytuacji lub potrzeby.
4. Z jakimi fandomami na zawsze będzie kojarzyła ci się twoja młodość?
Na pewno z Soldierami (Linkin Park), bo Echelonu nie nazwę nigdy fandomem, a rodziną :) Piękną Marsową rodziną.
5. Ulubiona książka?
Error. Znowu brak jednej ulubionej. Czytam zbyt dużo, żeby wybrać wyłącznie jedną pozycję.
6. Wolisz dramat czy komedię i dlaczego?
Komedię. Czasem potrzebuję po prostu się pośmiać, choć dobrym dramatem psychologicznym nie pogardzę.
7. Książka, która najbardziej cię poruszyła?
"Bez mojej zgody" - to opowieść o dziewczynie, która dowiaduje się, że ma białaczkę i pozostało jej niewiele czasu do śmierci. Zaczyna pisać pamiętnik, w którym zwraca się do różnych osób z prośbami, jak powinien wyglądać jej pogrzeb, co powinni zrobić... Trudna historia, ale za to jak bardzo prawdziwa...
8. Dialogi czy opisy i dlaczego?
Zarówno jedno, jak i drugie. Każdy rozdział wymaga innych elementów, czasem więcej przekaże dialog, a czasem opis, który będzie odzwierciedlał rzeczywistość.
9. Film czy teatr i dlaczego?
Myślę, że teatr. Wynika to z faktu, że sama również byłam "aktorką" i wiem, że praca na scenie wymaga większego zaangażowania, niż granie w filmie (tak, to też robiłam D:)
10. Najbardziej wciągające opowiadanie internetowe, jakie kiedykolwiek miałaś/łeś okazję czytać?
No i znowu kolejny problem - brak jednego. Co rusz pojawiają się kolejne, naprawdę ciekawe teksty.
11. Czy wiesz, że tak naprawdę cały świat leży u twoich stóp i tak niewiele trzeba, abyś mógł osiągnąć to co chcesz, kiedy chcesz, jak chcesz i z kim chcesz, a kluczem do tego są marzenia i ciężka praca? (to można potraktować retorycznie, gdyż to czysta prawda!)
Czyżby cytat z Jareda? :D
Zgadzam się z tym stwierdzeniem w stu procentach, jednak od siebie dodałabym coś jeszcze, a mianowicie... cel. Trzeba umieć postawić sobie cel, żeby krok po kroku realizować postawione sobie przez nas założenia.

Ninde

1. Czy kontynuowałabyś pisanie swojego internetowego opowiadania, nawet jeśli nikt by go nie czytał? Robiłabyś to nadal dla samej siebie?
W sumie... myślę, że tak. Zbyt mocno związałam się z tym środowiskiem, sprawia mi to zbyt wiele przyjemności :)
2. Jedno z pierwszych internetowych opowiadań, jakie czytałaś?
Hmmm. Jedno z nominowanych, Bennoda Forever In Our Hearts.
3. Ulubiona książka?
<kopiuj-wklej> Brak jednej ulubionej. Czytam zbyt dużo, żeby wybrać wyłącznie jedną pozycję.
4. Ulubiony film?
Kolejna trudność: jest ich za dużo! Ale... w sumie, gdybym miała spojrzeć w przeszłość, to powiedziałabym, że "Czarny Łabędź"
5. Ulubiony zespół, taki, którego fanem jesteś od wielu lat?
Linkin Park
6. Inne zainteresowania oprócz pisania?
Rysowanie, gotowanie :D
7. Ulubiona postać z twojego ff?
Mam być szczera? Większość, z wyjątkiem Chloe. Wszystkie darzę taką samą sympatią :D
8. Jak ważna jest dla ciebie muzyka?
Bardzo, towarzyszy mi od najmłodszych lat, zmienia się, ewoluuje, ale nadal nie rozstaję się z moimi ukochanymi słuchawkami :D
9. Grasz na jakimś instrumencie?
Flet, perkusja, fortepian. (poziom umiejętności w podanej kolejności). No i jeszcze może... o ile to w ogóle jakiś instrument, to na nerwach niektórym ludziom, którzy depczą mi po odciskach.
10. Czy byłabyś w stanie zaprzyjaźnić się z osobą poznaną dzięki twojemu blogowi (czytelnikiem)?
Oczywiście, że tak. Wierzę, że to jest możliwe, nawet sama przeżywam taką przyjaźń w tej chwili.
11. Ile procent swojej osobowości ma główna postać w twoim opowiadaniu?
Swojej, to znaczy nienaruszonej innymi wpływami? Elektra... kiedyś już to tłumaczyłam, jest hybrydą wielu różnych osób, które poznałam, które znam, które mam nadzieję kiedyś poznać osobiście, a wiem o nich zaledwie z historii. To tworzy mieszankę jej osobowości, jedynej, niemożliwej do skopiowania, czasami zalatującej Mary - Sue, ale... tworzy właśnie ją taką, jaką jest.


† Lady Dark †
1. Ulubiony zespół?
Zdecydowanie Thirty Seconds To Mars.
2. Jesteś osobą tolerancyjną?
Myślę, że tak, aczkolwiek bardzo krytycznie oceniam świat i mam dość konserwatywne poglądy w niektórych kwestiach.
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Kiedyś już to tłumaczyłam: chciałam się podzielić ze światem tym, co napisałam, a wydawało mi się całkiem niezłe :)
4. Ulubiona książka?
Brak jednej ulubionej, czytam za dużo.
5. Masz jakieś zwierzęta?
Pyszczaki Malawi - to takie ryby egzotyczne i świnkę morską - Tośkę.
6. Co jest dla Ciebie największą inspiracją?
Głównie ludzie i miejsca. Czasem też muzyka, sztuka... Nie ma jednej takiej rzeczy.
7. Wymarzone miejsce na wakacje?
Szczerze: znalazłam już moje wymarzone miejsce, czyli Hiszpanię.
8. Ulubiony przedmiot?
W szkole, czy konkretny drobiazg? Odpowiem na oba pytania, żeby było łatwiej :)
Co do szkoły mam problem, ale mogę to uogólnić: zajęcia Bachillerato, czyli geografię Hiszpanii, historię Hiszpanii, literaturę i język hiszpański. Jeśli chodzi o rzecz, to mój srebrny naszyjnik z Triadą.
9. Co chcesz robić w przyszłości?
Chcę pracować tak, żeby móc powiedzieć, że dzięki mnie świat stał się choć trochę lepszy.
10. Twoje największe marzenie?
Spełniło się: zobaczyć Hiszpanię.
11. Ulubione miejsce do pisania?
Odpowiedź będzie przewrotna: wygodne. To może być biblioteka, dom, klasa, każde miejsce, gdzie nikt mi nie przeszkadza. I mam ze sobą moje słuchawki.

VampireSoul
1.W czym szukasz inspiracji do pisania?
We wszystkim: muzyce, obrazach, sytuacjach, cytatach - każdy drobiazg sprawia, że mogę zacząć pisać.
2. Którego ze swoich bohaterów lubisz najbardziej/najłatwiej ci się wcielić w jego postać?
Sama nie wiem... najbliżej jest mi sercem do Elektry.
3. Jak spędzasz wolny czas poza pisaniem?
Czytam, dużo czytam. No i gotuję, uwielbiam to robić - im więcej kolorów w mojej wegetariańskiej kuchni, szczególnie tych warzywno - owocowych, tym lepiej.
4. Film lub książka, która na zawsze zmieniła twój sposób patrzenia na pewne sprawy.
Z tym pytaniem jak zwykle mam problemy: czytam za dużo, żeby móc jednoznacznie powiedzieć, która wywarła na mnie wpływ. Co do filmów, jest nieco łatwiej: ostatnimi czasy zaszokował mnie najbardziej film pt. "Złodziejka książek" na podstawie książki Markusa Zuusaka.
5. Jakiego artystę szanujesz za jego twórczość?
Thirty Seconds To Mars.
6. Gdybyś mogła, kim chciałabyś być chociaż przez jeden dzień?
Wieloma osobami... w tej chwili jest to dla mnie bardzo trudne pytanie, ponieważ w tej chwili nie jestem jeszcze ukierunkowana...
7. Miejsce, które chcesz odwiedzić chociaż raz przed śmiercią?
Londyn.
8. W jaki sposób radzisz sobie z problemami?
Rozmawiam. Uważam, że rozmowa jest najważniejszym i najlepszym sposobem na ich rozwiązywanie.
9. Potrafisz powiedzieć komuś prosto w oczy nawet najgorszą prawdę?
Myślę, że tak. Jeśli coś mi się nie podoba, wolę powiedzieć prawdę, niż coś w sobie dławić.
10. Wybierz jednego z nieżyjących lub nieistniejących już muzyków/zespołów, które chciałabyś usłyszeć na żywo.
My Chemical Romance, dlatego że zbyt późno poznałam dyskografię tego zespołu i teraz bardzo żałuję, że nigdy nie mogłam jechać na ich koncert.
11. Idealna randka?
Odpowiem przewrotnie: jej opis znajduje się w dwóch rozdziałach, jednym z części pierwszej "Elektra's Story" i jednym z drugiej :)

3 komentarze:

  1. Cytat ze Mnie :)
    But, in fact, that was really flattering, thank you darling! (sorry, kind of british-mood after reading book in english and polish is ugh for me today, hope you don't mind c: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, honey :) If you want, come and read new chapter :)

      Usuń
    2. Oh, I wish I could, darling! But I did "waste" this day already; reading a book and I supposed to do my all-shitty-matura-stuff-i-have-to-do-because-of-reason-called-my-teacher and I didn't and I am so not in a mood for that but I have to and ugh please just shoot me T___T
      Sorry. <3

      Usuń